Registrieren oder einloggen um Preise zu sehen
Ist Ihre Beschwerde nicht aufgeführt? Kontaktieren Sie uns.
Die Steuergeräte Bosch Motronic ML4 und Bosch ML4.1 weisen folgende Probleme auf:
ACTRONICS prüft und repariert die Motronic ML4 bzw. die Motronic ML4.1 und viele weitere elektronische Autoteile. Für eine erfolgreiche Überholung ist eine korrekte Defektdiagnose unabdingbar. ACTRONICS verfügt für jedes Steuergerät über einen spezifischen Testaufbau, sodass wir die richtige Diagnose stellen, alle Funktionen prüfen und einen abschließenden Test durchführen können. Die Erfolgsquote bei ACTRONICS ist dadurch äußerst hoch.
Sie haben ein Problem mit der Motronic ML4 oder der Motronic ML4.1? Einen Revisionsauftrag können Sie schnell und einfach über unsere Website einleiten. Bei einer Reparatur durch ACTRONICS sind keine Neuteile erforderlich. Dies macht unsere Revision zu einer günstigen und nachhaltigen Reparaturlösung.
KFZ-Betriebe können ganz einfach über unsere Internetseite einen Reparaturauftrag für das Bosch ML4 oder den Bosch ML4.1 erteilen. Erstellen Sie ein Konto und starten Sie den Überholungsauftrag. Unser Schnellüberholungsservice sorgt dafür, dass das generalüberholte Teil innerhalb weniger Tage wieder in Ihrer Werkstatt ist. Bitte beachten Sie: ACTRONICS arbeitet ausschließlich mit Werkstätten und Markenhändlern zusammen. Haben Sie Fragen? Bitte kontaktieren Sie uns über unser Kontaktformular; unsere Produktspezialisten helfen Ihnen gerne weiter!
Auftrag starten
0 261 200 103
0 261 200 104
0 261 200 105
0 261 200 108
0 261 200 109
0 261 200 115
0 261 200 117
0 261 200 119
0 261 200 124
0 261 200 130
0 261 200 134
164 10 11 042 00
60507829
815664
90264968
90280357
90284137
ACTRONICS works exclusively with car companies, brand dealers and specialists. You need an ACTRONICS account to place an order. Our customer service will assess whether your account is approved based on the information you have entered.
Select your vehicle at the top of this page and choose the part number that you can read on the part. Can't read the OE number? Then select the option "OE number is not in the list" on this page. Can't find the part? Then request a quote.
When you register a revision order, we ask for more information about your diagnosis, such as your observations and/or an error code. This helps us to carry out the revision. After this, you choose your shipping and payment preference and start the order.
Make sure the part is securely packed so that it is not damaged during transport. Have you chosen our pick-up service? Then we will ensure that the part is picked up from you. This happens on working days (between 08:00 and 18:00) often within a few hours. Have you chosen to ship it yourself? Then bring the package to a parcel point near you. In both cases, you will receive instructions from our customer service.
We test and inspect your part as soon as it arrives with us. Then we start the revision. Sometimes our test shows something different than the diagnostic information. In that case, we will contact you and share our findings and diagnosis. We only charge test costs for this and no revision costs.
Our specialists revise your part. You will receive updates so that you are always aware of the status of your order. If your part has successfully passed our final test, we will ship it to you. If necessary, we will provide additional workshop instructions and tips.
© 2025 ACTRONICS GMBH. All Rights Reserved.